Štítky

čtvrtek 11. února 2016

Knoflíkové květinky

 Mám tu další překlad návodu na hezký, rychlý dárek. Líbí se mi na něm, že i přes jednoduchost si ho můžete hodně přizpůsobit, aby to byl ten váš originál.







Co je potřeba:

knoflíky s dírkami - velikost, počet dírek a materiál je zcela na vás - můj návod je na dvoudírkový knoflík
tenkou přízi - já vzala Perlovku
háček
jehlu na začištění
bižuterní háčky a kroužky



Použité zkratky:

PO - pevné oko
ŘO - řetízkové oko
KS - krátký sloupek
PDS - polodlouhý sloupek
DS - dlouhý sloupek



Postup:

1. řada - začneme háčkovat v jedné dírce a uděláme KS, 4 ŘO a KS do stejné dírky, 4 ŘO, KS do další knoflíkové dírky. 4 ŘO, KS do stejné, 4 ŘO, KS do stejné, 4 ŘO, KS do původní dírky a spojíme PO do prvního KS.
V každé dírce tedy máme 3 KS

2. řada - pod řetízek háčkujeme 1 PDS, 4 DS, 1 PDS, PO do KS. Opakujeme po celém obvodu. Pod posledním řetízkem vytvoříme místo na náušnicový háček - 1 PDS, 2 DS, 3 ŘO, 2 DS, 1 PDS, spojíme PO do začátku. Ukončíme a začistíme

Tam, kde je místo pro zavěšení dáme kroužek a afroháček.




Poznámka:

 Doporučuji ty KS vháčkovávat co nejpevněji, jinak bude okvětí plandavé (ano, jednu jsem předělávala) . Nejsem na titěrnosti moc zručná, tak jsem s tím chvíli zápasila, ale stálo to za to.

Přeju hezké tvoření a doufám, že uvidím i vaše výtvory:o)

Terka

originální návod

Žádné komentáře:

Okomentovat