Štítky

pátek 29. ledna 2016

Háčkovaný věneček




Potřebovala jsem dárek pro kamarádčinu dcerku. Ve chvíli, kdy jsem našla to pravé, jsem věděla, že nesmím udělat jen jeden. Dcerka by si ho stejně vyžádala. Tak jsem jí alespoň zapojila do výběru všech barev. 

A vzhledem k úspěchu ve FCB skupince Háčkování pro radost, jsem se rozhodla návod přeložit a sepsat. Je to opravdu hodně jednoduché.

Háčkovala jsem základní řetízek z Jeans VH a z Kateřiny kytičky, vše háčkem č. 4.


postup

Nejprve si uháčkujte řetízek podle obvodu hlavy a spojte do kruhu. Pokud, jako já u dárku, nevíte jakou velikost, háčkujte prostě jen dlouhý řetízek. Ten se bude na hlavince zavazovat. Je to i dobré řešení pro případ, že se příze bude vytahovat.

Kytiček budete zhruba deset, ale jako u všeho pamatujte, že to není dogma:o) A jak na ně? Uháčkujte 7 řetízkových ok a spojte je krátkým sloupkem do prvního. Máte první okvětní lístek. Krátký sloupek je prvním očkem dalšího lístku. uháčkujte zase 7 řo a spojte krátkým sloupkem do toho předchozího. Takhle pokračujte, až budete mít pět lístků. spojte pevným okem, práci ukončete. Všechny kytičky začistěte.

Nakonec si vezměte žlutou (nebo jaká se vám líbí) přízi a jehlu a kytičky k základnímu řetízku přišijte. V originálu je francouzský uzlík, já jsem se snažila o křížky.


Vážně je to snadné, což? 

A tady je odkaz na originální návod.





Žádné komentáře:

Okomentovat